Pehl Ildikó blogja

Túl a személyesen

Túl a személyesen

Várom, hogy hívj

2016. február 26. - Pehl Ildikó

Nézem az órát, várom, hogy hívj. -234.jpg

Bámulom a telefont, háta akkor megszólal.

Ha szuggerálom, percenként nézem, biztosan csörögni fog.

De hallgat.

Vagy valaki más keres éppen.

A fejemben ezer gondolat kavarog.

Biztosan valami baj van. Vagy már nem is vagyok olyan fontos. Vagy nem érsz rá. Sok a dolgod.

Csalódott vagyok.

Miért nem hívsz már?

Felhívnálak én, de nem tehetem.

Lehet, hogy fontos dolgod van éppen.

Nem tudom, csak azt, hogy hiányzol. Nagyon. Hiányzik a hangod, jó lenne hallani.

Minden perc, mit nem velem töltesz, elvesztegetett idő, hát nem érzed?

A türelem nem az én erényem, nem tudok várni, nekem azonnal kell minden.

Nézem az órát, mintha megállt volna az idő, vánszorog a mutató, nem múlnak a percek.

Rossz a kedvem, rémképek gyötörnek, magamban már lemondtam rólad.

images-23.jpg

 

És egyszer csak cseng a telefon. Látom, hogy te hívsz, azonnal elmosolyodom, felveszem, és boldogan hallgatom, ahogy azt mondod:

- Csak hallani akartam a hangod, és gondoltam, megmondom, hogy nagyon hiányzol.

Most már minden rendben. Az élet szép.

 

 Pehl Ildikó

http://http://tulaszemelyesen.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://tulaszemelyesen.blog.hu/api/trackback/id/tr418419136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása