Pehl Ildikó blogja

Túl a személyesen

Túl a személyesen

Tükör vagyok

2015. július 01. - Pehl Ildikó

Hiszel a tükör törvényében?

Hiszel abban, hogy azt kapod, amit adsz?

Hiszel a szeretet törvényében?

s4-vladimirkush033-eclipse.jpg

Aha.

Valóban?

Lássuk csak, milyennek is látsz te engem?

Csúnyának látsz? Tükröd vagyok.

Kövérnek látsz? Tükröd vagyok.

Ribancnak látsz? Tükröd vagyok.

Piócának tartasz? Tükröd vagyok.

Féltékeny vagyok? Tükröd vagyok.

Irigy vagyok? Tükröd vagyok.

Hülyének nézel? Tükröd vagyok.

Lenézel? Tükröd vagyok.

Hazugnak tartasz? Tükröd vagyok.

Árulónak tartasz? Tükröd vagyok.

Rondának látsz ? Tükröd vagyok.

Megvetsz engem? Tükröd vagyok.

Haragszol rám? Tükröd vagyok.

Gonosznak tartasz? Tükröd vagyok.

Aljasnak tartasz? Tükröd vagyok.

Rosszindulatúnak látsz? Tükröd vagyok.

Veszélyesnek tartasz? Tükröd vagyok.

Ártalmasnak látsz? Tükröd vagyok.

Kritikusod vagyok? Tükröd vagyok.

Téged tükrözlek.

S mit látok én?

Én téged látlak. A szerepeiddel, az álarcaiddal, a téves elképzeléseiddel, a félelmeiddel, a hibáiddal, a tévedéseiddel együtt.

S csak mert látom ezt is, nem bírod elviselni.

Nem vagyok féltékeny, sem rád, sem másra, sem irigy, sem rád, sem másra, nem nézlek hülyének, de lehet, hogy még nem tudsz eleget, nem hazudozom, sem neked, sem másnak, nem baj, ha tévedsz, nem utállak, nem nézlek le, nem haragszom rád, nem tartalak veszélyesnek, nem kritizállak, nem tartalak sem szépnek, sem csúnyának, sem okosnak, sem butának, sem soványnak, sem kövérnek, sem szentnek, sem ribancnak.

Mindezt te gondolod. Magadról.

Tükröd vagyok.

Pehl Ildikó

http://tulaszemelyesen.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://tulaszemelyesen.blog.hu/api/trackback/id/tr557587084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása