Pehl Ildikó blogja

Túl a személyesen

Túl a személyesen

Mit akarsz tőlem?

2015. február 20. - Pehl Ildikó

620_alarcos-no.png

Te engem látsz? Valóban? Hova nézel? Rám, vagy azt nézed, ahogy viselkedem? A külsőmet? Arra figyelsz, amit mondok? Vagy a sebeimet nézed? Érdekel a fájdalmam?

Miért? Mi a terved? Mi a vágyad?

Miért vagyok neked fontos? Miért figyelsz?

Mit szeretnél?

A sárba döngölni? Segíteni? Tükröt tartanál? Meg akarsz gyógyítani vagy inkább megalázni akarsz? Gúnyoldóni a külsőmön, a hibáimat akarod az orrom alá dörgölni? Vájkálni aakarsz a múltamban? Felszakítani a sebeket?

Az önbizalmadat növelni?

Szeretnél fölém kerekedni? Le akarsz győzni?

Szeretnél megbüntetni? Le akarsz leplezni?

Mit akarsz megmutatni?

Mit akarsz bizonyítani? És kinek?

Mi olyat akarsz mondani nekem, amit ne tudnék?

Felfuvalkodott, fensőbbséges gőgödben pöffeszkedve, ujjal mutogatsz rám.

Miért is?

Lehet, hogy valami olyat mutattam neked, amit nem akarsz meglátni magadban, amiről tudod, hogy ott van benned, de nem akarod látni?

Vagy többnek tartasz magadnál?

Mit akarsz tőlem?

Vagyok, aki vagyok. Minden hibámat, minden tévedésemet vállalom.

S te?

Nem a hibáim vagyok, nem a szerepeim vagyok, nem az vagyok, akinek hiszel. Nem engem látsz, hanem - a dühtől, fájdalomtól, kétségbeeséstől, bizonytalanságtól, félelemtől - elborult agyad szürke ködéből, a saját gondolataidtól eltorzult, rám vetített képet, a rám aggatott szerepet nézed.

Vedd le a gonosz, aljas, bosszúszomjas fúria sötét szemüvegét.

Lásd meg azt, aki vagyok.

Pehl Ildikó

pszichoblogger

Programjaimról itt tájékozódhatsz:

http://tulaszemelyesen.hu/

Mozgásmeditáció

Kreatív Önismereti és Kommunikációs Műhely online

Hírlevélre feliratkozás itt.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tulaszemelyesen.blog.hu/api/trackback/id/tr207186515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása