Pehl Ildikó blogja

Túl a személyesen

Túl a személyesen

Elfogadás

2014. október 25. - Pehl Ildikó

a_szeretet_1360741_9534_1386574150.jpg_500x500

Az egyik megvilágosodás intenzív elvonulásra úgy érkeztem, hogy tele voltam haraggal. Fel nem dolgozott haraggal és nem értettem, honnan jön, kire vagy mire haragszom. Megnéztem a dühömet és rájöttem, azért vagyok dühös, mert a többiek nem veszik észre a hibákat. Nem értettem, hogy lehet, hogy én látom, a másik pedig nem?

Aztán rájöttem, hogy lehet, hogy látják, csak nem teszik szóvá, nem érdekli a többieket. Azért, mert nem tulajdonítanak ennek jelentőséget. Miért? Két eset lehetséges. Az egyik, hogy azért, mert számukra nem fontos sem az ember, sem a tévedései, ezért nem érinti őket. A másik, hogy azért, mert szeretik azt, aki éppen hibázik.

És akkor jött a felismerés: Aki hibázik, azért teszi, mert azt teszi, amire képes akkor, abban a helyzetben. Mert mindenki azt teszi, ami tőle telik. S ha ezt elfogadom, és nem várok olyasmit, amire nem képes, akkor az egész embert fogadom el, a hibáival, a tévedéseivel, az ügyetlenségével, a dühével, a tökéletlenségével együtt.

Ez (is) A SZERETET.

Pehl Ildikó

pszichoblogger

http://tulaszemelyesen.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://tulaszemelyesen.blog.hu/api/trackback/id/tr727137873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása