Pehl Ildikó blogja

Túl a személyesen

Túl a személyesen

Te hagyod magad eltéríteni?

2014. október 09. - Pehl Ildikó

Körülbelül egy éve megy az online  Kreatív Önismereti és Kommunikációs Műhely elnevezésű, 12 hetes tréningem.

Ennek apropóján jutott eszembe egy régi történet, valamikor kisiskolás koromból.

Régen eltemettem már, sosem gondoltam rá, mégis nyomot hagyott bennem, s mondhatom, egész életemet meghatározta.

Nem tudom pontosan, hányadikos lehettem, talán harmadik osztályos.

Nagyon szerettem olvasni, elsős koromban alig vártam, hogy megismerjem a betűket, hogy egyedül is tudjam olvasni a meséket.

A magyar irodalomban elég sok a félelmetes, tragikus történet és talán ezért jutott eszembe, hogy írok egy olyan mesét, amiben csak öröm, móka és kacagás van.

pencil-2269_640

El is kezdtem és talán az első mondatot írtam le, amiben a nagy igyekezet miatt volt egy szóismétlés. Megmutattam az iskolában a padtársamnak, aki persze rögtön észrevette a hibát és kigúnyolt. Azonnal elvesztettem minden lelkesedésemet és nagyon sokáig eszembe sem jutott, hogy bármit is írjak a kötelező feladatokon kívül.

Később, amikor iskolaválasztásra került a sor, gyors- és gépíró szakiskolába vettek fel, majd elhelyezkedtem. Talán nem véletlen, hogy majdnem minden munkahelyemen írtam. Vagy jegyzőkönyvet, vagy leveleket, vagy a kollégák írásait javítottam.

typewriter-407695_640

Egészen addig, amíg az egyik önismereti tréningen eszembe nem jutott ez a kisiskolás kori történet. És egyszer csak rájöttem, hogy milyen örömet jelent a saját gondolataimat leírni. Elkezdtem honlapot építeni, blogolni, s most már újságban is olvashatóak a cikkeim.

Ennek eredményeképpen meghívtak rádiókba, tévékbe, ahol arról beszélhetek, amiről szeretek, ami a hobbim.

pencil-17808_640

Neked van olyan álmod, célod, terved, amit régen eltemettél magadban?

Van-e olyan hatás az életedben, ami eltérít ettől?

Azt az életet éled, amit megálmodtál magadnak?

Azt a munkát végzed, ami örömmel tölt el?

Vedd észre, mi az, ami elvonja a figyelmedet a valódi célodtól!

Mi az, amit halogatsz, mi az, amit megfelelési kényszerből csinálsz?

Mik azok a szokások, amik nem engedik, hogy megújulj?

Érzed-e, hogy nem ott vagy, ahol lehetnél, ha valamit másképp tennél?

Figyeld meg, mi az, ami nem engedi, hogy azzá válj, aki, ami lenni szeretnél! Tegyél valamit másképp, mint eddig és meglátod, ha te egy lépést teszel, jön a támogatás mindenhonnan.

Ha kitartasz, akkor egyszerűen elkerülhetetlen lesz, hogy megérkezz oda, ahol szíved szerint lenned kell.

face-417830__180

Mi lenne, ha pont most kezdenéd el, ha most tennél valamit azért, hogy egy kicsit jobban érezd magad, hogy egy kicsit közelebb kerülj álmaidhoz, hogy céljaid megvalósítása felé haladj?
Mi lenne ez? Tedd meg most!

Pehl Ildikó

Kommunikációs tréner, transzperszonális terapeuta

Fotók: http://pixabay.com

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tulaszemelyesen.blog.hu/api/trackback/id/tr737137885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása