Pehl Ildikó blogja

Túl a személyesen

Túl a személyesen

Üdvözöllek!

2012. április 09. - Pehl Ildikó

Szeretettel Üdvözöllek! Örülök, hogy rámtaláltál!
Engedd meg, hogy néhány mondatban bemutatkozzam Neked!

A nevem Pehl Ildikó, transzperszonális terapeuta, vagyok, természetgyógyász, kineziológus tanácsadó, AFT konzulens.

Már kisgyermekként nagyon kíváncsi voltam és mindent tudni akartam, de nagyon sokáig úgy gondoltam, hogy valami rejtélyes módon korlátozva vagyok. Azután 2001 januárjában találkoztam Kelemen Mónival és innentől kezdve egy egészen más irányt vett az életem. Innen számítom a spirituális utam. Ekkor már tudatosan kerestem, hogyan ismerhetném meg valódi önmagam. Igazi utazás volt és most már hálás vagyok azért, mert ilyen vezetést kaptam, mert ettől kezdve elkezdett kitágulni számomra a világ.

Móni tanításai hozzásegítettek a valódi, mély ön- és másismerethez. Megismerkedtem az elmélet mellett a gyakorlati tapasztalatokkal, melyek által gazdagabb lettem.
Hidd el, senki nem adhat neked többet a saját tapasztalatodnál!

Elkezdtem jógázni és megismertem különféle meditációs technikákat. Alkalmazott Holisztikus Pszichológiát tanultam, ahol a hagyományos elméletek mellett (fejlődéslélektan, szociálpszichológia) az alternatív pszichológiába is betekintést kaptam, (kommunikációs ismeretek, tranzakció analízis/játszmaelemzés, sorskönyv). Mondhatom, katartikus élmény volt rálátni az összefüggésekre, magyarázatot kapni a miértekre.

Részt vettem Belső Gyermek tréningen, Pontnyomásos Légzésen, megtapasztaltam különböző transzállapotokat (olyan alkalmakon, mint a transzlégzés, csakralégzés, Osho dinamikus meditációs technikái), tűzön jártam és kipróbáltam az Indián Izzasztókunyhó szertartást.

Megismertem a mélylélektani alapokon nyugvó tarot–ot, ahol a tarot archaikus mintáit elemeztük, elmélyedtem a Ji Ching ősi tanításaiban és az Enneagram több ezer éves önismereti módszerét is tanulmányoztam.

Rendszeres résztvevője vagyok az Intenzív Megvilágosodás Elvonulásnak, melynek célja a végső valóságra való ráébredés.

Tanultam One Brain kineziológiát a VI. fokozatig, illetve az AFT (vonzásmező technika) módszerét, amely egy forradalmian új módszer az alternatív gyógyításban. Mindkettőt alkalmazom a terápiás munkám során.
A Sors- és életfeladat rendszer - Születési energiák I-III. kurzuson bepillantást nyertem abba a misztériumba, amely a születési számaink mögött rejlik.

Céltalan életem lassan értelmet nyert, találkozás valódi lényemmel kiszabadított az addig börtönnek hitt életemből, melynek eredménye a lépésről lépésre történő gyökeres átalakulás. Más dimenzióit ismertem meg a létezésnek és mára már világossá vált létezésem célja, feladatom, ezért mondhatom el magamról, hogy boldog és szabad vagyok.

Ebből a tapasztalatból és a tanításokból merítek ma is, utamnak koránt sincs vége.
Célom, hogy minden kíváncsi lény hozzáférjen ahhoz a tudáshoz, amelyet a könyvekből nem lehet elsajátítani.

Hiszem, hogy mindenre van megoldás és a megoldás ott van benned. Szép és igaz utat kívánok sok szeretettel!

Pehl Ildikó

A bejegyzés trackback címe:

https://tulaszemelyesen.blog.hu/api/trackback/id/tr317137817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása