Pehl Ildikó blogja

Túl a személyesen

Túl a személyesen

Emlékszem rád

2015. február 04. - Pehl Ildikó

Nem csak azzal a találkoztunk már valahol, vagy ismerlek valahonnan érzéssel, amivel te emlékszel rám.

Nekem emlékeim vannak. Múltból és jövőből.

Nem baj, ha nem hiszel nekem.

1264451344_10524766854b5dff101e9bc_240_6592

Számtalan találkozásunk volt már, mindig szerettük egymást. Amikor férfiként és nőként találkoztunk, sosem teljesedett be a szerelmünk. Csak egyszer, de annak is szomorú vége lett.

A legrégebbi emlékem arról, hogyan találkoztam veled, Egyiptomból való. Apám voltál és te azt akartad, hogy egyiptomi papnő legyen belőlem.

 

 

 

accolade-63001_640

 

Egy másik, halovány emlékem a középkorból való, szegény lány voltál, én pedig gazdag nemes lovag, esélyünk sem volt.

Még most is érzem a fájdalmat, látom a vádat a szemedben, akkor azt hittem, hogy a lehető legjobb döntés az volt.

 

De a legerősebb, legtisztább emlékem abból az időből való, amikor boldogan és háborítatlanul éltünk az őserdőben, indián őslakosként, amíg meg nem érkeztek nagy hajóikkal a hódítók. Én elmentem az egyik hajóval az ígéret földjére, azzal, hogy visszajövök érted. Nem tehettem róla, de soha nem tértem vissza, hiába vártál.

 

 

Illustration-of-Christoph-006

S te most nem hiszel nekem, nem bízol bennem.

Hiába mondanám, hogy sajnálom, te nem emlékszel.

Csak azt érzed, hogy ismersz, hogy szeretsz engem és félsz tőlem.

Láttalak a jövőben. Én ültem a nézőtéren, te valaki más kezét fogva álltál a színpadon, miközben engem néztél. S úgy lett, ahogy láttam előre.

Tudom, hogy most együtt vagyunk egy másik életünkben.

Helyrehozhatnánk?

Talán majd a következő életünkben.

Pehl Ildikó

pszichoblogger

http://tulaszemelyesen.hu/

Mozgásmeditáció

Kreatív Önismereti és Kommunikációs Műhely online

Hírlevélre feliratkozás itt

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tulaszemelyesen.blog.hu/api/trackback/id/tr387137801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása