Pehl Ildikó blogja

Túl a személyesen

Túl a személyesen

Utánzat

2015. január 10. - Pehl Ildikó

Az ember nem múlhat felül valakit, akinek a nyomdokaiban jár.
                                                                                             Francois Truffaut

47452Lehet, hogy azt gondolod, amit én.

Lehet, hogy azt teszed, amit én.

Mondhatod azt, amit én. Legyen tiéd az utolsó szó. Lehetsz te a pont a mondat végén.

Írhatod, amit én. Tiéd lehet a hangom is. Add hozzá még a szavakat is, amik a lelkemből szóltak.

Hallgathatod a zenéket is, amiket én szerettem.

Kellenek az érzéseim is? Legyen tiéd.

Felveheted a ruhámat, belebújhatsz a cipőmbe, színezd át a hajad, vágasd le, hogy olyan legyen, mint az enyém.

Használhatod a rúzsom színét.

Használhatod a gesztusaimat, magadénak tudhatod az életemet is, ölelheted azt, akit szerettem. Mi kell még?

Beköltözhetsz akár a lakásomba is, tiéd lehet.

Nincs határ, nem lehet, ne legyen!

Szeretnél én lenni? Legyél!

De tudd!

Mindig az leszel, aki az eggyel ezelőtti én.

Mire te megérkeznél, én már leléptem, a múltamban élsz, ha engem másolsz. Legyőzni akarsz? Sosem fog menni.

Jobb akarsz lenni? Nem tudsz. Soha. Nem érsz utol, nem tudsz megelőzni.

Zavar, amit látok?

Csak nem értem, miért teszed ezt magaddal, ha lehetnél te is?

Nem-rhetjk-el-a-blcs

Látom, hogy a szemed szomorú, elveszetten próbálod valakivé tenni magad, mert azt hiszed, nem vagy elég jó. Hol az önbecsülés? Hol a tartás? Hol az önbizalom? 

Nem értem, miért nem látod értékesnek magad, miért nem veszed észre, hogy önmagadhoz vagy kegyetlen?

Te így csak egy másolat leszel. Sosem a valódi.

Vedd észre!

Pehl Ildikó

Nézz körül a honlapomon is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tulaszemelyesen.blog.hu/api/trackback/id/tr67137983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása