Pehl Ildikó blogja

Túl a személyesen

Túl a személyesen

Születésnapomra – Nektek!

2014. december 17. - Pehl Ildikó

Az-igazi-szeretet-a-2

Ismered az érzést, hogy annyi a szeretet, hogy nem fér el benned?

Ma megint így voltam ezzel.

Nem csak azért, mert olyan sokan köszöntöttek, persze, ez is hozzájárult ennek a napnak az öröméhez.

Nem is csak azért, mert sokan szeretnek, vagy mert én szeretek, hanem azért mert minden szeretetből van.

Ez az a szeretet, amihez nem kell semmi és senki, egyszerűen csak van.

Nem számít a személyes történetem, nem számít, ennek nincs jelentősége. Meg sem történt. Nincs bennem sem elvárás, sem harag, nincs düh, félelem, csak öröm.

A szeretet túlcsordul, nem fér el bennem, ömlik a könnyem, megállíthatatlanul. Nem érzek mást, csak örömöt, mérhetetlen örömöt, olyan örömöt, hogy alig bírom ki.

Ha csak egyszer is éreztél valami hasonlót, akkor tudod, milyen érzés.

Ma így vagyok ezzel. Nincs múltam, nincs történetem, csak szeretet van.

Igaz, hogy még nincs karácsony, egy hét múlva lesz, de ezzel a szép dallal szeretném megköszönni mindazoknak, akik részesei voltak ennek az érzésnek, akár úgy, hogy köszöntöttek ma, akár úgy, hogy gondoltak rám, és azoknak is, akik részesei az életemnek, akár itt vannak velem, akár nem.

Szóval Nektek születésnapomra szeretettel: Wolf Kati és Szarka Tamás előadásában a Karácsonyi kabát című dal.

 

Pehl Ildikó

A bejegyzés trackback címe:

https://tulaszemelyesen.blog.hu/api/trackback/id/tr567137957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása