Pehl Ildikó blogja

Túl a személyesen

Túl a személyesen

Van olyan, hogy méltatlan helyzet?

2013. december 30. - Pehl Ildikó

yin-yang-harmony-posters_1388405021.jpg_359x450

Van olyan, hogy méltatlan helyzet? Igen, van. Vannak olyan helyzetek, kapcsolatok, melyek méltatlanok.

Nem azért, mert én felsőbbrendű vagyok, vagy azért, mert a másik méltatlan hozzám. Hanem azért, mert az állapot nem méltó. Az állapot elítélhető, az ember nem. Ezért nem ítélkezem, az embert nem ítélem el, csak amit tesz.

Voltam már én is méltatlan helyzetben.

Volt már, hogy beszóltak, gúnyoltak, viccelődtek rajtam, voltak türelmetlenek velem, voltam értetlen, s lenézett, volt, aki durva volt velem, bántó és lekezelő és hazudtak is nekem.

És volt, amikor én szóltam be, én gúnyoltam, én viccelődtem máson, én voltam türelmetlen, bosszús, ha értetlenkedtek, én  néztem le valakit, én voltam durva, bántó és lekezelő és én is hazudtam már.

Megtapasztaltam mindkét oldalt, egyik sem volt jó. Mindkét oldalon ott volt a szégyen és a bűntudat érzése.

Egy idő után megértettem: mindegy, melyik  oldalon vagyok, mindkét oldalon ott vagyok.

Valójában egyik sem én vagyok.

Pehl Ildikó

pszichoblogger

http://tulaszemelyesen.hu/

https://www.facebook.com/tulaszemelyesen

A bejegyzés trackback címe:

https://tulaszemelyesen.blog.hu/api/trackback/id/tr85717415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása