Pehl Ildikó blogja

Túl a személyesen

Túl a személyesen

Nem játszom tovább

2015. január 02. - Pehl Ildikó

Hányszor elképzeltem, hogy mit mondok majd neki, ha felhív.

8911032434_4ce281ed9c_mSokáig vártam, talán túl sokáig.

Hogy mire? Arra, hogy majd jelentkezik és akkor majd megmondom. Mit is?

Például azt, hogy „Nem érek rá, nekem előre lekötött programjaim vannak.”

Vagy: "Most nem alkalmas, hívjál vissza légy szíves".

Vagy azt, hogy: "Mit akarsz tőlem?"

Vagy fel sem veszem, kinyomom a telefont.

Vagy hagyom, hadd csörgessen, aztán nem hívom vissza.

Micsoda gyermeteg bosszú!

Vagy felveszem és azt mondom: "Menj a picsába!"

Vagy úgy teszek, mintha nem ismerném meg a hangját. "Ja, te vagy az?"

Vagy azt mondom: "Kitöröltem a telefonomból a számodat és nem írta ki a neved (mintha nem tudnám fejből a telefonszámát). Ha tudtam volna, hogy te hívsz, akkor nem veszem fel, de most már nem teszem le."

Esetleg azt mondom neki: "Nem kellesz eléggé."

Vagy: "Soha többé nem akarok beszélni veled, nem akarlak látni, hallani se akarok rólad. Elég volt belőled."

Vagy esetleg ezt: "Tudod, néhány évvel, talán még néhány hónappal ezelőtt is összepisiltem volna magam a gyönyörűségtől, ha meghallom a hangodat, de most már hiába."

Igen, talán még nem oly régen elégedettséggel töltött volna el, ha képes lettem volna így beszélni vele.beach_ocean_diego_250329_tn

De most csak annyit mondanék:

"Sajnálom, nem játszom tovább."

 

Pehl Ildikó

pszichoblogger

http://tulaszemelyesen.hu/

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tulaszemelyesen.blog.hu/api/trackback/id/tr227137975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása