Pehl Ildikó blogja

Túl a személyesen

Túl a személyesen

Születésnapodra!

2014. március 11. - Pehl Ildikó

2014-03-09_13_30_08_1394521360

1988. március 11.

Egy hete fekszem a kórházban. Ildike 17 hónapos, tegnap volt a névnapunk és én nem lehettem vele. A doki azt mondta a vizitnél, hogy ma szülünk.

Egy órakor megkaptam az injekciót, a szülésznő elvégezte a szokásos beavatkozást én pedig itt fekszem a szülőszobában, körülöttem a jajgató kismamák.Ma sok baba születik. Sorban pottyannak ki a bébik. A dokim éppen egy másik szobában végez sürgős császármetszést.

Délután 4 óra van. Szólok a szülésznőnek, hogy tolófájásaim vannak. Megismerem, egyszer már átéltem, tudom, mi következik. Azt mondja nekem:

-   Tartsa vissza.

-         Anyád! – mondom magamban – Megszülöm egyedül. Egyszer már megcsináltam, másodszor sem lehet nehezebb.

A mellettem lévő ágyon, amit egy függönnyel választottak el, az ügyeletes orvos éppen a világra segít egy babát. Az én dokim meg sehol. Kínos. A szülésznő odajön, megvizsgál. Azt mondja:

-  Forduljon oldalra.

Eszemben sincs. Normális ez a nő? Két héttel túlhordtam, most elindították, végre ki akar jönni, dehogy tartom vissza. Mégy egy-két perc és már nagyon akar jönni.

Mondom: - Jön a gyerek! – hátha foglalkozik velem is valaki.

A doki kesztyűt cserél, átsétál az ágyamhoz, kezébe veszi a szikét és az utolsó pillanatban elkapja az én kis drágámat.

- Kislány. – mondja.

Annyira fiút vártam, hogy nem is gondolkodtam lányneveken. De most nem számít. Örülök, hogy itt van.

-         Hogy fogják hívni? – kérdezi a nővér.

-         Katalin - vágtam rá. November 25-én házasodtunk. Ez a név pont jó lesz neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://tulaszemelyesen.blog.hu/api/trackback/id/tr395853641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása