Pehl Ildikó blogja

Túl a személyesen

Túl a személyesen

Azt mondják, bolond vagyok...

2013. július 11. - pehlildiko

Azt mondják, bolond vagyok

Lehet benne valami. Miért is?

Azért, mert nem vagyok hajlandó megfelelni az elvárásoknak?

Azért, mert nem hagyom, hogy bárki beleszóljon az életembe?

Azért, mert nem titkolom, hogy spirituális úton járok?

Azért, mert megmondom a véleményemet? Lehet, hogy nyersen fogalmazok, még az is lehet, hogy időnként indulatosan, sajnálom, ilyen vagyok.

Bolond vagyok, mert szeretek valakit, akit mások szerint nem kéne és várok, mert nem tehetek mást?

Bolond vagyok, mert parázson járok, elvonulásokra és ezt nem szégyellem?

Bolond vagyok, mert „értem és tudom”, hogy miről írnak és beszélnek a megvilágosodott mesterek?

Bolond vagyok, mert hiszek abban, hogy az ÉLET nem az, amit a nagy többség annak hisz?

Bolond vagyok, mert alkohol nélkül is jó kedvem van?

Bolond vagyok, mert megélem az érzéseimet?

Bolond vagyok, mert nem érdekel, mit gondolnak rólam?

Bolond vagyok, mert másként élek, mint a többiek? Mert más az értékrendem?

Bolond vagyok, mert nem félek a jövőtől és nem gyűjtök vagyont?

Bolond vagyok, mert nem bújok el a nehézségek elől és nem omlok össze, ha szembetalálkozom velük?

Bolond vagyok, mert nem vagyok hajlandó egy nyájhoz sem tartozni?

Bolond vagyok, mert kilógok a sorból?

Lehet. Vállalom.

1321891215.2027-closestthingtocrazybypurplerx-f

Szerintem az bolond, aki meg akar felelni az elvárásoknak. Aki mások szeretetéért, elismeréséért tesz, vagy nem tesz meg dolgokat.

Aki hagyja, hogy mások irányítsák őt és beleszóljanak az életébe.

Aki titokban „spirituális”, aki könyveket olvas, előadásokat hallgat, megvilágosodott mesterek idézeteit teszi ki a Facebookra, miközben nem tudja, mi az igazi üzenet- csak sejti-, mert nincs tapasztalata róla.

Akinek fogalma sincs arról, mi a megvilágosodás, csak beszél róla okosan, mert hallott róla, hogy van ilyen.

Aki nem tudja, mit jelent a valódi szabadság, csak frázisokat ismételget.

Akinek nincs saját véleménye, csak mások szavait szajkózza.

Aki nem tudja, mi a szerelem, csak érdekből kapcsolódik másokhoz.

Aki azt hiszi, hogy él, miközben vegetál.

Aki az alkoholban, cigiben, kajában, kapcsolatokban, szexben véli felfedezni a boldogságot, vagy az élet értelmét.

Aki azért tesz, vagy nem tesz meg dolgokat, mert attól fél, hogy megszólják.

Aki úgy él, mint a többiek, mert ezt látja és azt hiszi, hogy ez a normális.

Aki fél a jövőtől és a fájdalmas múltját a mélybe temeti, mert nem akar szembenézni semmivel.

Aki csapatban érzi magát biztonságban és nem mer egyedül lenni.

Aki nem akar kilógni a sorból, mert attól fél, hogy egyedül marad.

Aki másokat kritizál, ítélkezik és elvár, ahelyett, hogy a saját életét tenné rendbe.

Aki becsapja magát, nem mer őszinte lenni és másokat hibáztat.

Vagy aki azt gondolja, hogy ha Bagdi Bella (vagy bárki más) zenéjét hallgatja vagy a Ho’oponopono-t, vagy pozitívan gondolkodik, esetleg egy felkapott mester szavait olvassa, csupán csak ettől majd boldog, sikeres és elégedett lesz az élete.

Biztosan van ilyen is. Igen kevés esélyét látom, de előfordulhat.

Ha nem nézed meg, hogy mi van mélyen, legbelül ott benned, ha nem gyógyítod meg magadban a „sérült, gyermeki részed”, a múltad visszaránthat. Sosem leszel boldog, teljes és elégedett.

Mert mindegy, hogy mi van a fejedben, mindegy, hogy mit szeretnél elérni, ha nem rakod rendbe a fejedben és a szívedben a múltad, sosem éred el a vágyott célt. Esetleg ideig-óráig.

Sok sikert, akárhogy is!

Pehl Ildikó

pszichoblogger

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tulaszemelyesen.blog.hu/api/trackback/id/tr925400037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása