Pehl Ildikó blogja

Túl a személyesen

Túl a személyesen

Belső Gyermek Tréning

2015. február 17. - Pehl Ildikó

Olyan sok helyen hallhatsz, olvashatsz ma már arról, milyen hatásai vannak a különféle módszereknek, a jógának, a meditációnak és ez nagyon jó.

yoga-414129_640.jpg

A spirituális belső útnak köszönhetően néhányan arról számolnak be, hogy javul az életminőségük, egészségesebbek, tudatosabbak, a megváltozott hozzáállásuknak köszönhetően megváltoznak a kapcsolataik, betegségektől szabadulnak meg, vagy éppen az életükben történik valamilyen kellemes fordulat, gyarapodni kezdenek, megtalálják életük párját, vagy egyszerűen csak máshogy látják az életet.

Mégis oly kevesen szánják rá magukat, hogy elinduljanak a belső úton. Az igazin, a gyakorlati lépésekkel, a terápiával, amikor nem csak az olvasás, egy technika alkalmazása vagy valamilyen kellemes zene hallgatása jelenti a tudatosságot.

Pedig a belső út áldásos hatásait csak akkor fogod megtapasztalni, ha elindulsz az önfelfedezés útján.

Igen. Vállalni kell azt, hogy ha elkezded, semmi sem lesz ugyanaz. Te sem.

Amikor én 15 évvel ezelőtt elindultam, az volt az első fontos felismerésem, hogy nem vagyok egyedül a problémámmal.

Ezt azok értékelik igazán, akik azt hiszik, hogy nincs kiút a boldogtalanságból vagy egy nehéz élethelyzetből.

Mindig van.

A második fontos felismerésem az volt, hogy egy idő után észrevettem, már sok mindent nem teszek meg, amit korábban gondolkodás nélkül megtettem volna. Valami ott belül nem engedte. Magától szűnt meg néhány rossz szokásom, tűntek el olyan kapcsolatok, amik már megszolgálták az idejüket, s lettek újak, mások. Másképp néztem rá az életre, s más lett az életem.

Sokan nem hajlandók kimozdulni a jól megszokott kereteik közül, néhányan félnek szembenézni a démonaikkal. Olyanok is vannak, akik elindultak, de azt tapasztalták, hogy fájdalmas érzés a múltba nézni.

Igen, a terápia során újra át kell élni a fájdalmas emlékeket, hogy meggyógyíthasd őket. Előfordul, hogy fájdalmas, amikor a régi minták, meggyőződések, hitrendszerek lehullanak. Az is, amikor rájössz, hogy ezek mozgattak egészen idáig, és fájdalmasan új, hogy megtanuld, mi az önállóság, mit jelent az, hogy felelősség. Ez egy folyamat.

De hihetetlenül felszabadító érzés.

Sajnos, vagy nem, a tiszta tudat terébe az elmén keresztül vezet az út. Az elme pedig szenved.

Van olyan is, aki más véleményére ad, ahelyett, hogy saját tapasztalatot szerezne. Olyan jó érzés hallgatni azokat, akik bölcsen nyilatkoznak. Együtt rezegni velük.

Amikor másokat hallgatsz, az olyan, mintha szakácskönyvet olvasnál arról, hogyan kell pudingot főzni.

Ugye, olvasni nem ugyanaz, mint elkészíteni? És megint más, amikor megkóstolod.

chairs-58475_640.jpg

A spirituális belső út nem személyiségfejlesztés - bár az is benne lehet -, hanem annál sokkal több. Mélyre merészkedsz az önfelfedezés útján. Amit ott találhatsz, sokkal-sokkal több, mint amit bárki mástól kaphatnál.

Azok közül, akik kezelésre jönnek hozzám, majdnem mindenki arról számolt be, hogy a kineziológiai oldás, vagy a csoportjaim mások, mint a többieké. Nem csak, hogy más, hanem néhány esetben hatékonyabb.

Ugyanis a szerzett és megtanulható technikákon kívül saját tapasztalattal is rendelkezem. Olyan tapasztalattal, amit nem lehet megtanulni, sem átadni.

Emberbőrben vagyok, ahogy itt a Föld nevű bolygón mindenki más is. Rendelkezem egy személyiséggel, saját életúttal, én is tévedek és hibázom olykor, ahogy mindenki más is. Folyamatosan tanulok, képzem magam és dolgozom magamon.

Mit csinálsz te, ha gondjaid vannak, fáj valamid, vagy évek óta nem mozdul az életed?

Beveszel egy fájdalomcsillapítót, vagy cigivel, kajával, piával, szexszel elnyomod a nehéz, fájdalmas érzéseket, vagy a közösségi médián lógsz. Bölcs idézeteket, gondolatokat osztasz meg, vagy elmész egy pszichiátriai szakrendelésre, ahol gyógyszert írnak fel és leszedálnak, hogy ne érezz.

De van más megoldás is.

Az alternatív terápiás módszerek - ha az alkalmazója hozzáértő- hatékonyak, gyógyító erővel bírnak.

A terápiás csoport nem bolondok gyülekezete és nem szégyen, ha úgy érzed, egyedül nem boldogulsz.

10945639_776854519030932_2232352927617357558_n.jpg

Ha elveszítetted a kapcsolatot a benned élő gyermekkel, ha elfelejtetted, hogyan kell lelkesedni, ha valami nagyon nehéz, ha lépnél, de nem tudod, merre indulj, ha elfelejtettél játszani, ha túl komolyan veszed az életet, ha valami túl nehéz, akkor gyere el február 21-én a Belső Gyermek Tréningre.

Olvasd el az egyik tréningemen résztvevő véleményét:

A tréning segített önmagam mélyebb megismerésében. Az addigi ismereteimet összegeztem, letisztítottam. Szintetizáló program. Új nézőpont szerint látom  magamat a világban. És a világra is más szemmel tekintek.

A legfontosabb felismerésem: Istenhez (önmagamhoz) való viszonyom elmélyülése. Megkérdőjelezhetetlen hit erősödött meg bennem. A hála érzése alapvető az Életért, amit megélhetek.

A jövőben tudatosabb, erőteljesebb, céltudatosabb leszek életem irányítását illetően. Magabiztosan haladok az utamon a teljesség, a harmónia felé. Célom az üdeség, a tisztaság, a változtatni tudás fenntartása életem végéig.

H. Nóra

Egyéni terápia után mondta Andi:

“Már régóta keresek, jártam mindenfelé, voltam híres embereknél is, mindenféle helyen megfordultam már. Meditációkon, beavatásokon, előadásokon. Mondtak valamit, gondoltam valamit, volt egy elképzelésem. És amikor eljövök ide hozzád, olyan dolgokat tapasztalok, hogy leírhatatlan.

Erről nagyon nehéz beszélni, ezt meg kell tapasztalni. Ilyet még soha, sehol nem tapasztaltam.

Bárhová megyek, mindig úgy érzem, üres kézzel megyek el.

És amikor eljövök hozzád, elkezdesz kérdezni és bekerülök egy varázskastélyba. Nyugalom lesz bennem. Hogy tapasztaljak, ehhez az kell, hogy nyitott legyek rá és egyszerűen ömlik befelé.

És ez jó. Sok helyen voltam már, de ilyet még nem tapasztaltam. Mikor megélem a saját életem, és látom az összefüggéseket és megélem a békét, az varázslatos.

Ez nem olyan, mint egy meditáció. Jártam már egy csomó helyen, de egyik sem ilyen volt, még csak hasonló sem. Amit itt átélek, az elmondhatatlan. Ahogy mondod, amit mondasz, nem a számba adod a felismeréseket, hanem saját magam értem meg. Az érzés, mint egy örvény beszippant, ha engedem, hogy magával ragadjon, fantasztikus dolog.

Annyira hálás vagyok, hogy járok ide, hogy nem is tudom elmondani.

Szné Andi”

Még több véleményt itt olvashatsz.

Rólam itt tájékozódhatsz.

Pehl Ildikó

pszichoblogger

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tulaszemelyesen.blog.hu/api/trackback/id/tr237182109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása